12. august 2006

Ny leilighet. Kaos. Ingen hylleplass.

Naboen har fest. Øltørst. Naboen har musikk. Ikke pakket opp stereoanlegg enda. Stillheten brytes kun av nabofesten. Kaos og ting overalt. Fire dager gått og enda ikke mer ryddig. Kontoen er tømt. Studielånsslippen er glemt innsendt. Men sofaen er i hus. Slapp å vente tre måneder. Flaks!

Tror jeg venter med bilder av vår nye casa til vi har fått litt skikk på rotet. Og til de som tenker på å komme innom på overraskelsesbesøk: glem det. Det finnes ikke gulvplass her. Men snart så. Ingen fare. Jeg kommer til å mase nok. Trenger venner i Oslo. Noen som kjenner noen?

So far so good.

Dagens anbefaling: www.divan.no
Hvorfor? Ûber service og priser som får Ikea til å virke som en overpriset designersjappe.

1 kommentar:

S sa...

neimen.. ikkje i orden ennå.. eg som reiser i morgo til oslo!! (hihihi.. så morsom eg er.. NOT) Skal ikkje kome heilt ennå..

Tja.. eg kjenner nokre folk i oslo, og no har ein frå jobben flytta dit. Men dei eg kjenner er jenter, så trur du helst vil ha kompiser.. men om det kniper.. si ifrå! Me fix! Hehe

No er GP ganske så fyllt opp igjen.. kjekt og ikkje kjekt.. folk over alt jo.. eg som er vant til stille og roleg liv no... hjelp eg har vorte eremitt!! ;-)

Vi snakkes!!

Klemklem SOL