14. mai 2006

Desperat jakt på nye hobbyer


Desperat jakt på nye hobbyer
Originally uploaded by kaffejoakim.
Jeg hiver meg uti nye ting så det suser etter. Først var det slalomski, før påsken tirret fram lysten til å fly modellfly igjen. Deretter var det mamma som fortalte hvor mye mer fasinerende hun synes det var med helikopter, og dermed var det gjort. For første gang i livet mitt har jeg bestilt noe på Ebay, ikke mindre enn at det blir sendt fra Hong Kong (Kina, om du lurer). Sparte masse penger på å bestille det herfra, selges i Norge til dobbel pris. Det er ikke store greiene, rotoren har en diameter på 64cm.. Helikopter er visst sinnsykt vanskelig å fly, men jeg stuper i det så ser vi hvordan det går. Regner med at jeg har det om et par uker, men det blir sendt til Tønsberg så alle på Gyldenpris trenger ikke ha noen forhåpninger om å få se Joakim som helikopterpilot.

BTW; jeg sjekket hva det koster å ta helikopterlappen på VIRKELIGE helikoptre. 150.000kr. Og da kan jeg bare kosefly sånne små helikoptre... som jeg må leie... for 3000kr timen... såååå.. nei.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dust! ;) du snakka jo om de som om de va "O-store-helikopter"!! tok vi kanskje litt hardt i i dag tidlig, elle? :D
anyway: festlig :)

Anonym sa...

TJOHO! Nå blir d hellikopeter flyging i Tønsberg :D Får stikka innom ein tur i ferien å sjå om d går liga bra så på simulatoren:D