21. april 2006

Tannbørste på ferie


Tannbørste på ferie
Originally uploaded by kaffejoakim.
Denne gangen synes jeg det er på tide å gi tannbørsten litt luft. Gi den ferie, send deg til varmere strøk slik som jeg har gjort med min. Bildet er fra et postkort min Jordan T42 sendte til meg som takk for tjenesten jeg gjorde den. Hva gjorde jeg? Jo, det samme som Harry Potter gjorde med husnissen Noldus. Satte den fri! Satte den fri tenker du?

Det finnes faktisk noe som heter tannbørstenes dag, og på den dagen skal man bytte ut tannbørsten sin med en ny. Denne dagen tror jeg er noen få ganger i løpet av året. Nå foreslår jeg at alle som leser bloggen min går å kjøper seg en ny tannbørste, uavhengig av om det er tannbørstens dag eller ikke. Ser tannbørsten din ut slik som min? Bytt den, gjør tenna dine en tjeneste og gjør tannbørsten din en tjeneste. Sjarmerende 27,90kr på en kolonial nær Dem for en Jordan T42 burde de fleste ha råd til. Og ikke glem å merke forskjellen. En ny tannbørste er litt som å legge seg i rent sengetøy...

Ikke slit ut tannbørsten, slit heller ut deg selv på vei til nærmeste kolonial for å kjøpe deg en ny!

(I kommentarfeltet vil jeg vite når du har vært å kjøpt ny tannbørste!!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg bytta i mars!