23. april 2006

Invitasjon!

For 24 år siden ble en liten gutt født. Det ingen visste var at denne gutten hadde egenskaper utover det normale, og at hans evner ble utviklet etterhvert som han vokste opp. Nå er gutten blitt så stor, og evnene så gode, at han er i stand til å bake en kake. I den anledning er du invitert til bursdagsselskap i mitt ringe hjem onsdag den tredje mai klokken atten. Kom som du er, semi-casual eller overpyntet, og vil du sitte så tar du med en stol. Jeg kan love sukkersjokk på alle, men føler du for en øl så er du ikke døll.

Innkvartering kan jeg love, slik at du får sove!

PS! Gi meg en tilbakemelding i kommentarfeltet om du kommer eller ikke, og til alle som sier nei: your loss!

Kvelden avsluttes på Naboen for de som vil være med (obligatorisk).

3 kommentarer:

Anonym sa...

jaaaaaa!:) jeg vil komme,beibi! men jeg kan ikke pga eksamen....snufs....men håper mange andre kommer da!:) jihu! nuss fra kjæresten din!

Anonym sa...

Mjaaaaaaaaaaaaaaaaaa...... Du???? laga kaga??? Ja d må bare opplevas:D:D:D:D Blir sage d:)

A sa...

Gjelder denne invitasjonen også for dem du ikke kjenner og som bare tilfeldigvis hoppet innom bloggen din? Kan jeg isåfall ta turen? :-)