23. januar 2006

Slutten av januar snart!

Og skolen er knapt i gang. Ei heller jeg. Begynner det harde liv i morgen, men har endel småting jeg må fikse før det. Som oppvask og klesvask. La meg si det med et ord; tomt. Både i klesskap og kjøkkenskap. Dessuten er jeg tom for vaskepulver, så må karre meg opp på butikken for å handle mer.

Dessuten har jeg vært syk nesten hele uka, var litt sår i halsen etter London-turen, og det slo ut i full feber-blomst på tirsdagen. Heldigvis kom Mariann på tirsdag, og hun tok godt vare på pasienten sin! Som man sier på engelsk: "To get pretty nurse, you must be patient."

Husfest var det på lørdag, det synes jeg var koselig. Tok det veldig med ro, var redd for hva kroppen kunne komme til å finne på med meg om jeg bøtta innpå hele litern med gin som jeg tok med fra England. Tror forresten noen fikk i seg litt mye, og kasta opp i heisen. Lukter hvertfall sånn der. Kan se spor av forsøk på å vaske opp etter seg også. Dvs over knappene, og begge veggene på hver side av knappene. Deilig.

Og i ettermiddag var jeg på reisemesse! Ikke at det var så spennende i seg selv, men var der med Bjørn Even og Inger Marie. Fikk masse brosjyrer og masse gratis snacks som de delte ut på de forskjellige stands'ene. Etterpå dro vi hjem til Bjørn Even og Imma og så to episoder av My Name Is Earl, før Bjørn Even og jeg slo oss til ro med fem timer Need For Speed Underground på xbox. Fantastisk bilspill... :D

Ingen kommentarer: