2. april 2005

Weeeee-kend...

Ugh.. jeg er trøtt idag. Gjorde ingenting spesielt i går, la meg i ett-tiden (ok, litt sent når jeg sto opp åtte), men gjorde ingenting spesielt annet enn å være på besøk hos bjørn even som bor på danmarksplass. Har vært på jobb idag da, skjedde ikke så mye. Er litt rart at man blir sliten av at det ikke skjer noe. Skulle jo ikke tro det.. men sånn er det faktisk. Nettopp.. jaha! Men så.. eh.. jah.. hva skal jeg si... har ikke skrevet så mye her i det siste, har jobbet litt på bacheloroppgaven og fått levert inn et førsteutkast. Er ganske godt i gang, og det er jo kjekt. Anders legger lista ganske høyt, så jeg halter litt etter, men jeg får det nå med meg.

Men nå ser det ut som baguettene mine er ferdige, får hive dem i meg (lunsj klokka fire...) og så skal mariann og jeg spise nachos klokka sju eller noe sånn.

Ha en fin helg da!

Ingen kommentarer: