8. april 2005

STINEnytt: dørhåndtaket på døra nede er løsnet

Hei!

Velkommen til Forfallenpris! Siste nytt er at dørhåndtaket på ytterdøra regelrett har løsnet og henger nå å dingler rett ned.. dessuten er ikke benkeplata på kjøkkenet fikset. Folk klager fortsatt på inneklimaet, og hybelen min har ikke brent ned enda (til tross for alle skjøteledningene og paddene - telte hvor mange stikkontakter jeg har i bruk daglig. Det er seks lamper, forsterker, radio og cd-spiller har hver sin. Dataen har en til lading. Mobilen bruker en, printeren bruker en, kaffemaskin og kaffekvern bruker to tilsammen. Det er fjorten tilsammen det. Ikke rart jeg fikk 700 kroner i strømregning sist nå).

Hørte at du kommer i morgen! Og at vi må spleise på taxi hjem til deg.. skal være med å spytte i en tier jeg!

Den Flunk-skiva er forresten ganske kul! Kjøpte den uten å lytte på den først, følte meg litt som en gambler idag!

Ingen kommentarer: