8. april 2005

Ellers er det jo helg igjen da...

Denne uken er straks over, tiden går så fort. Plutselig har jeg gått fra å ha bare bacheloroppgave å sysle med (pluss alle de andre faga da *kremt*), til å få utlevert to oppgaver. Satser på å være litt effektiv, slik at jeg får gjort unna endel nå i dag.

Ellers skal Mariann og jeg ut å spise idag, vi skal på en god restaurant. Lovet henne det til bursdagen, så vi tar det i kveld!

Ellers var jeg på Godt Brød og brukte litt penger idag, sandwichene er gode som alltid. Kjøpte kakao også, helt fin den.. Er jo digg å sitte der å spise, og se utover gatene hvor det går folk. Er egentlig litt moro å sitte å se på folk, alene, og lure på hva de tenker på. Hvor de kommer fra og hvor de er på vei. Hvem de er, og hva de driver med..

Ellers har jeg kjøpt to CDer idag. Flunk og Hotel Costes. Flunk er litt koselig, rolig pop (norsk) mens Hotel Costes er en fransk compilation som har litt kul house og electronica. Kjempetøft egentlig!

Ellers skal jeg på jobb som vanlig i morgen! Og så kommer han som kjøpte bilen for å hente dekkene i halv-åtte tiden i morgen kveld. Så får bære dem fram før det og gjøre det klart til henting før fest :-)

God helg!!

Ingen kommentarer: