8. april 2005

Ritzenhoff kaffekopper


Ritzenhoff kaffekopper
Originally uploaded by kaffejoakim.
Verdens kuleste kaffekopper. De heter "my darling" og er ekte Ritzenhoff kopper! Egentlig er de kjempedyre, koster rundt 190 kroner stykket, og det finnes vel noe sånn som 25 forskjellige mønstre på kaffekoppene! Med andre ord, de er kjempekule!!!

Jeg har de tre som er på bildet! Gjett hvor mye jeg har betalt for alle sammen! Den med han barskingen fremst fant mamma på fretex for fem eller femten kroner! De to bakerste kjøpte jeg av en dame som solgte de på en side for kjøp og salg av babyutstyr (er dette babyutstyr???!). De var helt nye, og jeg fikk de for 200 med frakt.

Altså har jeg brukt 205 kroner på tre Ritzenhoff kopper som egentlig koster 570.... i realiteten har jeg bare betalt 200, fordi jeg betalte aldri mamma den femmer`n :-)

Ingen kommentarer: