2. mars 2005

Sånn ellers...

Sånn ellers så kan jeg jo fortelle at jeg har eksamen i morgen. Der går jeg for A eller ingenting. Er en konte-eksamen (en jeg tar på nytt som jeg hadde før jul) der jeg fikk B. Burde igrunn klare en A, så jeg gir det et forsøk til. Har sittet i dag og lest, spørs om det holder. Men jeg gir det nå en sjanse.. får bare håpe jeg finner fram til eksamenslokalet som er på Landås et sted... får spørre bussjåføren, om jeg finner bussen da.

Jeg lurer på hvor mange som leser bloggen min...kan ikke alle som leser dette innlegget bare legge igjen et navn eller noe i "kommentarfeltet". Som dere kan se på telleren så har jeg hatt ca 500 besøk siden begynnelsen av januar. Det er jo ikke så dårlig det (selv om jeg sikkert har 100 av dem..:).

Ellers så hadde Sally bursdag i går, hun ble 24.. var der å spise taco og hadde det koselig! En av de bedre tacoene jeg har spist, tror jeg faktisk ja!

5 kommentarer:

Pandaen sa...

Hei, din tjafs!

Eg har sikkert 100 av de eg og... :D

Anonym sa...

Hei, Joakim!

Jeg dumper innom av og til...

/jørgen/

Anonym sa...

Heizann..
Datt plutselig innom siden din da jeg var inne paa marte sin blog! Er ei vennine av marte!
Fin blog du har :o)

Hilsen Anne-Berit i Dubai.

Anonym sa...

KLART jeg er innom her!!!

Mustang

Anonym sa...

Hei Joakim!
Eg e innom på siå di. Må jo se ka som skjer i Bergen, nå som Anders har gitt opp bloggen sin heilt!

Hilsen Elisabeth :)