16. mars 2005

Min hybel er mitt hjem!

Har vært på Ikea i dag (med Mariann), skulle ha noen spotlights til den nye "Journalist"-hylla mi. Er et sånn glass-skap øverst hvor det kan bli fint med spotlights. 198 kroner koster de. Hvorfor regninga i kassa kom på 1521 skjønner jeg ikke. Kan det ha noe med det teppet, de to andre lampene (jeg tror jeg virkelig har lampedilla...), oppbevaringsboksene og strømpaddene jeg kjøpte? Uansett, har vært så mye ekko på rommet mitt.. og det er ikke særlig bra med tanke på lyden fra stereoanlegget. Teppet roet ekkoet endel, men har ikke hatt så mange lyttetester enda. Får se på det senere i kveld tenker jeg, skal bruke resten av kvelden med bacheloroppgaven...

Forøvrig.. hvis noen trenger bil, så har jeg en til salgs. Opel Corsa 99-modell, 74500km... :D

Nemlig fått den med meg til Bergen for å selge den (mamma og pappa sin gamle, før de fikk seg ny bil nå nettopp).

Ingen kommentarer: