15. november 2007

Unyttige fakta fra verden

Samtidig som jeg kom til skolen i dag, så sto rektor et par av hans kolleger utenfor. Ikke før jeg så dem, så oppdaget jeg Kristin Halvorsen komme i sin grønn-turkise jakke. Og siden jeg kom samtidig som dem, så lærte jeg litt unyttige fakta (la deg sjokkere):
- Kristin Halvorsen har aldri vært på BI før, bare utenfor.
- Kristin Halvorsen har like skjærende stemme i virkeligheten som på TV (puh, det er ikke noe galt med TVen min!)
- Kristin Halvorsen er faktisk ganske høy (TV har en tendens til å framstille folk som ganske høye, helt til man ser de i virkeligheten)

Så nå er det bare å lene seg tilbake å vente på at Se & Hør ringer meg. Æsj.

1 kommentar:

Anonym sa...

oppdatering: litt senere på dagen ramlet åse kleveland inn dørene også. Ikke at det skapte noe større oppstyr, men hun var akkurat slik man forestiller seg hun. Høy hun og. Nok sladder for i år og neste år...