4. mai 2005

Bursdagsfeiring!

Jeg hadde bursdag i går, og hadde endel folk på besøk (var helt fullt her hvertfall). Jeg visste ikke at noen skulle komme, for Mariann hadde samlet sammen noen i all hemmelighet, bakt kake og kjøpt inn brus. Så vi satt her å gumlet kake og drakk brus! Skikkelig koselig :-)

Så hadde jeg en overraskelse i vente på kvelden også, og vi tok bussen til byen i halv åtte tiden. Joda.. Mariann hadde bestilt bord på Big Horn Steak House (subsidiert av foreldrene), så da satt vi der å koste oss med en flaske vin og herlig indrefilet! Knallgodt :-) Moro med overraskelser!

Dette fikk jeg:
-1000kr av mamma og pappa til å kjøpe cappuccino- og espressokopper. Har tenkt å kjøpe Ritzenhoff.
-Della Valpolicella (herlig italiensk dessertvin) og en stor boks med sjokolade fra sjokoladebutikken på Galleriet fra Mariann. Pluss tre store roser som står i vinduet mitt nå!
-The Simpsons DVD samling, sesong fire av Anders og Karl Kristian
-Sjokolade (Sfinx) av Bente, Solvor og Sally!

Fineste bursdagen jeg har hatt på lenge tror jeg :-) Mariann som stelte og styrte med alt sammen bak min rygg, det eneste jeg visste var at jeg ikke fikk lov å planlegge noe og at jeg måtte være hjemme...! Var jo litt nysgjerrig da. Men nå er det 364 dager til jeg blir 24 år. Har tenkt litt på hva fordelen er med å bli 23. Det er jo sånn at når man blir 18 kan man kjøre bil, når man blir 20 kan man kjøpe sprit.. og når man blir 23..... da slipper man å vise legitimasjon uoppfordret når man kjøper øl og sprit. Jeej...

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer så masse med dagen som var Joakim! Rakk ikke å stikke oppom deg på dagen din, men fikk jo gratulert deg fem på tolv dagen før da.:) Hørtes ut som om dagen var vellykka hvertfall. Vi snacks.