4. juli 2007

Sensation white: here I come

Det var egentlig ikke så lenge siden jeg kom på at «Dæven, til fredag reiser jeg jo til Amsterdam!!»

Denne gangen er det ikke Trance Energy, men Sensation White som er målet for turen. Sensation White er et enormt tranceparty med 40 000 besøkende. Slogan for festen er «Be Part Of The Night - Dress in White». Amsterdam Stadion dekoreres i hvitt så hele festen har en utrolig stemning over seg. Uten at jeg har opplevd den selv enda, har både Øystein og Karoline (hva skal jeg si.. den faste partygjengen som drar til Amsterdam hvert år) vært her. Senest i fjor, og de fortalte om en unik opplevelse. Så i motsetning til første gangen jeg var på Trance Energy, er forventningene skyhøye denne gangen. Jeg gleder meg VELDIG!

Bare se dette bildet (trykk på det for stort):

Ingen kommentarer: