18. mars 2007

Ting og tang nå om dagen

Først og fremst; jeg er forkjølet som en dupp. Ikke vet jeg hvordan dupper er forkjølet, men det er lett å tro at de kan bli veldig forkjølet tatt i betraktning hvor lenge de ligger i vannet av gangen. Uansett så er jeg forkjølet. Tett i hodet, tett i nesa og øreverk i høyre øre (jepp.. venstre har det strålende). Jeg ble smittet av Mariann, som igjen ble smittet av noen på sykehuset som hun ikke vet hvem er. Så de siste dagene har forbruket av dopapir mer enn firedoblet seg på grunn av snufsing og snyting. Heldigvis er jeg bedre i dag enn i går, så da får vi håpe at jeg er mer klar i hodet til i morgen (mandag) og klar for nok en uke på skolen. Har nok å gjøre der, skal du vite!

Anyway, jeg har vært å klipt meg. Etter å ha sørfa meg fram til billige frisører på nettet fant jeg en som kaller seg selv for "Top Stil dame- og herrefrisør". Mange positive tilbakemeldinger på internett gjorde at jeg tok sjansen på å ringe å bestille ting. Resultatet ble bra, servicen var strålende og med nærmere 5 kilometer mindre hår på hodet og bare 130kr mindre i lommeboka var jeg klar for helg. For her kommer nemlig litt fakta om håret ditt:
- Du har 300 000 hårstrå på hodet
- Håret ditt vokser ca 50 meter i døgnet
- Det vil si at håret ditt har vokst nærmere 10 cm på den tiden du har brukt på å lese dette blogginnlegget.
- Frisøren klippet bort ca 5000 meter med hår (jeg hadde ikke klippet meg på en stund nei...)

Helgas begivenheter har stort sett dreid seg rundt forkjølelsen min... så veldig mye spennende å utbrodere har jeg dessverre ikke. Men dette var i hvertfall et sårt trengt oppdatering av bloggen. Oppdateringsfrekvensen henger i sammen med arbeidsmengden på skolen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ahh! I just found your blog! Awesome. Keep on tamping.

danstenqvist.com