4. februar 2005

Jeg blir helt forvirret jeg...

Våre kjære søppelsjakter er jo kjent for å gjøre livet surt for en stakkars person som vil kaste søpla i striregn. Her om dagen løp jeg lystig ned trappene med søppelposen i hånda, endelig hadde jeg fått motivasjon til å gå hele den lange veien (!) til søpla. Stormet ut og skulle til å sette i nøkkelen da jeg ikke fant noe hull å sette den i. VRILÅS! Endelig har SIB funnet en løsning på problemene.. de vrange låsene er byttet ut med med den litt enklere vrilåsen. Supert, tenkte jeg! Dagen etter stormet jeg entusiastisk ned med en ny søppelpose, strakk med ut mot vrilåsen... borte! Vrilåsen var byttet ut med en nøkkellås! Våt og sur med søppelposen i hånda snudde jeg og gikk opp mot hybelen for å hente nøkkelen til søpla før jeg tok heisen ned igjen for å kaste søpla. Selvfølgelig tok jeg også heisen opp igjen.. Så kom dag tre, vrilås igjen!!! Er jo greit nok med vrilås, men altså... jeg begynner å tro at låsesmeder har utrolig dårlig humor...

Ingen kommentarer: