26. mai 2007

Mii got Wii

Jeg har fått min første spillkonsoll. Som alt annet her i verden jeg er tregt ute med; spillkonsollen er intet unntak. Først onsdag 23. mai 2007 ble jeg en lykkelig eier av en Nintendo Wii. Egentlig fikk jeg den i bursdagsgave av Mariann, men siden ingen butikker har hatt den inne siden bursdagen min så var det først på onsdag at vi klarte å skaffe en. Foreløpig har jeg bare Wii sports, men tenkte å kjøpe Zelda snart. Spill er så dyrt...

Moro med TV-spill!!! bye-bye eksamen :p

1 kommentar:

Inger Marie Loge Sivertsen sa...

Hmm ja velkommen etter som du vet. Du har fått våre Miier og vi har fått dine. Morsomt at det går ann å utveklse Miier ikke sant?

Jeg venter fremdeles på at kule spill skal komme i butikken, om ikke så lenge kommer et Mario spill og to det er jo gøy.