11. februar 2007

Blogg til besvær

I følge Google Analytics har jeg hatt hele 18 besøk på bloggen min som følge av at personer har søkt på ordet "motivasjonsbrev" på Google. De søkende finner blogginnlegget mitt fra denne tiden i fjor hvor jeg selv søkte rundt på nettet etter motivasjon til mitt motivasjonsbrev (eller Letter of motivation som mange foretrekker å kalle det). Sannsynligvis er det vordende BI-studenter som roter desperat rundt på nettet for å lære seg å skrive det perfekte motivasjonsbrev. Jeg vil tro at bloggen min har vært mer til besvær enn til nytte så langt (siden jeg faktisk ikke skriver noe om selve innholdet i motivasjonsbrevet mitt), så derfor tenkte jeg å gjøre noe med det nå:

Her er min gavepakke til DEG som ønsker opptak på BI til høsten: kontakt meg, og jeg kan gi deg motivasjonsbrevet mitt (ja, jeg kom inn).

Og til deg som stresser alt for mye: slapp av, egentlig vet ikke BI hvorfor de skal ha motivasjonsbrevet en gang. Opptaket baserer seg utelukkende på karakterer, og motivasjonsbrevet er kun for å holde en internasjonal standard på studiet. Så det så.

Ingen kommentarer: