17. januar 2005

Telefonen min er sendt!

Motorola V620
Dette er en Motorola V620, den ble sendt fra Tyskland i dag. Ja, stemmer det. Tyskland. Denne telefonen finnes faktisk ikke i butikkene i Norge. Og jeg er jo så sær at jeg må ha en telefon som faktisk ingen andre har. Neida, saken er at den så så vanvittig kul ut og så hadde den alle funksjonene og bedre batterilevetid enn andre klapptelefoner. Og så var det ganske billig å bestille fra Tyskland (den var faktisk på tilbud!).

Så nå er det opp til postgudene at telefonen kommer meg i hende kjapt!

Og så er det det problemet med at den ikke har innlagt norsk ordbok for hurtig tekstmelding-skriving. Men da snakket jeg med noen på Deltaservice (Drammen) som kunne fikse det for den nette sum av 360 kroner. Så det er bare velstand :-)

2 kommentarer:

bew sa...

Er denne fremdeles i bruk?

Joakim Reinert Knutsen sa...

Haha, så klart! Den var jo laget av metall