26. desember 2004

Jeg har vært snill i år også!

Jeg fikk julepresanger! Jippi.. det betyr at nissen synes at jeg har vært snill i år også. Mamma sa at julenissen ikke hadde tid til å møte opp personlig i år, siden det var så mange andre barn som han måtte rekke, men han hadde vært innom tidligere på dagen og levert presangene!! :-)

Dette fikk jeg av julenissen:
- Kjempekule bjørnetøfler med ond latterlyd når jeg trykker på en knapp (Gyldenpris: Beware, b`cause here comes the bear!)
- To stilige espressokopper
- Alessi glassbeholder til lufttett oppbevaring av kaffe
- Et nytt vaffeljern og vaffelrørepose (ikke alle vaffelprosjekt tidligere i høst var like vellykkede)
- Blått sengetøy med hvite prikker på
- Et.. kremt... feiebrett i psykopatiske farger. Fra nå av skal rengjøring bli som en syrerus!
- 2350 reinsdyrdollar. (hint om ny mobiltelefon i følge mamma...)
- En bok (en roman) som virket litt spesiell, men stilig. Skal leses!

Dessuten så fikk jeg mandelen i riskremen for første gang på tolv år tror jeg! Julemarsipangrisen var byttet ut med en Twist-pose. Kom til å tenke på den reklamen for julemarsipangriser på TV i fjor jeg, men jeg synes at en twist-pose er en minst like fin presang. Sjokolade er jo tross alt bedre enn marsipan, dessuten er det jo et par sjokolader der med marsipan inni!

Så for denne gang, tusen takk til julenissen og alle hjelperne hans!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, jeg må virkelig beklage at jeg ikke rakk å gi deg presangene personlig i år Joakim! Men hvis du er snill hele 2005 og ikke plager altfor mange naboer med slitsom tøffel-latter og i tillegg lager masse god kaffe til de som måtte passere din dør, så lover jeg å oppfylle ditt høyeste ønske på ønskelista neste år. Jeg vet jo hvor mye det ville bety for deg å få sitte på fanget til nissefar, og hvor mange år du har ønsket dette. Så til neste gang: Vær snill gutt! HO-HO-HO
Mvh. Julenissen